سرخط ویژه

مشاوره بازرگانی و گمرکی

در شرکت ما، گروه خبره‌ای از بهترین متخصصان درزمینۀ بازرگانی خارجی و ترخیص کالا آمادۀ خدمت‌رسانی است. اعضای این گروه به‌خصوص برای مشاوره‌دادن به کسانی که در کار واردات یا صادرات یا حمل کالا نیازمند دستیارند، کارآشنا و متبحرند. برخی خدمات و حوزه‌های مشاوره‌ای ما از این قرارند:

  • ارائۀ اطلاعات عمومی اولیه دربارۀ واردات و صادرات؛
  • آشناساختن صاحبان کالا با مقررات واردات و صادرات و اطلاع‌دهی دربارۀ روش‌های اجتناب از پرداخت جریمه و هزینه‌های اضافی؛
  • مشکلات ترخیص کالا و دیگر امور گمرکی؛
  • امور پشتیبانی از پرداخت حمل‌ونقل، مانند حمل‌ونقل به‌وسیلۀ کامیون، انبارداری، خدمات، سرویس پوششی؛
  • راهنمایی‌کردن صاحبان کالا به‌منظور اخذ مدارکی چون کارت بازرگانی و علامت کاربرد استاندارد اجباری و… .
خدمات مشاوره ای

در سال‌های اخیر، این شرکت با ارائۀ خدمات گمرکیِ ثمربخش توانسته است رضایت خاطر و اطمینان شمار زیادی از مشتریان را جلب کند؛ تا آنجا که به یک ویژگی برجسته زبانزد شده است: «ترخیص کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن». از همین رو، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که ما می‌توانیم کالای شما را در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه ترخیص کنیم.

این شرکت با دانش گسترده و با آشنایی کامل به قوانین تجارت بین‌الملل، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان‌های دولتی، به شایستگی می‌تواند از عهدۀ خدمت‌رسانی در حوزۀ واردات و صادرات کالا برآید.

شرکت ما، به‌عنوان ترخیص‌کار حرفه‌ای و اختصاصی شما، رابطی است بین شما و گمرک، و شما را در پیمودن مسیر پرپیچ‌وخم واردات و صادرات، گام‌به‌گام راهنمایی و همراهی می‌کند. علاوه بر این، قوانین پیچیده و بازدارندۀ ترخیص کالا را آسان می‌کند تا از صرف زمان و هزینه‌های غیرضروری اجتناب شود.

همین امروز ترخیص کالای‌تان را با خیال آسوده به «تلاش جهان ایرانیان» بسپارید و نتیجه را ببینید!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*